Verzending en Ontvangst

POSTNL post biedt normaliter de eerstvolgende werkdag het pakje bij u aan.
Indien u niet thuis bent volgt er een tweede aanbieding. Na een tweede aanbieding wordt uw pakje naar het dichtstbijzijnde postkantoor gebracht waar u uw pakje op kunt halen. POSTNL post zal het pakje drie weken voor u bewaren. Is het niet opgehaald dan wordt het pakje retour gezonden aan Herbal Outlet. Werkt u overdag, dan kunt u ervoor kiezen om het pakketje op uw werk of een alternatief adres te laten bezorgen door POSTNL post.
Tijdens het bevestigen van uw order krijgt u de mogelijkheid om een alternatief afleveradres in te voeren.
Voor zendingen naar bedrijven wordt een handtekening van de ontvanger gevraagd.

Alle producten die door ons worden geleverd, zijn in principe verpakt in een standaard doos zonder enige tekst of reclame van ons of onze producten. (dit doen wij vanwege uw privacy)

Privacy & Veiligheid

Klantgegevens die u aan ons verstrekt voor het doen van een bestelling, worden strikt vertrouwelijk behandeld en onder geen beding openbaar gemaakt of verhandeld.
Herbal Outlet zal persoonlijke gegevens zorgvuldig beschermen en beveiligen. De wet Bescherming Persoonsgegevens is van toepassing en Herbal Outlet zal zich houden aan de eisen die hiervoor gesteld worden. Herbal Outlet is gerechtigd samen te werken met partners en kan de haar beschikbaar gestelde gegevens met deze partners delen.
Herbal Outlet zal alleen met partijen omgaan die zich conformeren aan de wet Bescherming Persoonsgegevens.


Mocht u vragen hebben over de gegevens die wij over u als klant hebben, dan kunt u dat kenbaar maken via het e-mail adres genoemd op de paginaContact.
Met enige regelmaat worden onze databestanden geschoond en oude gegevens worden verwijderd.
Voor zover klantgegevens nog aanwezig zijn en u wilt deze laten verwijderen, kunt u dat kenbaar maken via hetzelfde e-mail adres.

Het verwerken van gegevens.
Herbal Outlet
kan uw gegevens opnemen in bestanden die ten doel hebben om nader onderzoek te doen naar de producten en diensten van Herbal Outlet.

Bescherming van uw persoonsgegevens.
Herbal Outlet werkt met procedures om de veiligheid van uw gegevens te waarborgen. Wij doen onze uiterste best om te voorkomen dat onbevoegden toegang krijgen tot persoonlijke gegevens.

Wijzigingen.
Herbal Outlet behoudt zich het recht voor om wijzigingen aan te brengen in deze Privacy voorwaarden.
Retourzending

Indien u een product om welke reden dan ook niet wenst af te nemen, heeft u het recht het product binnen veertien (14) werkdagen na aflevering aan Herbal Outlet te retourneren.
Retourzendingen worden in dit geval slechts geaccepteerd indien de verpakking van het product onbeschadigd is en de plastic verzegeling op de verpakking niet is verbroken, de oorspronkelijke aankoopnota wordt bijgevoegd, waarbij tevens geldt dat de kosten voor retourzendingen voor rekening van de klant komen.BestellenBestellen gaat op een logische en duidelijke manier. Ons bestelproces bestaat uit zes stappen. Uw bestelling wordt pas definitief na uw bevestiging. Daarvoor kunt u alles naar wens aanpassen.

1. Selecteer uw producten

  • Bij elk product staat een knop “In winkelwagen”. U kunt gelijk aangeven hoeveel artikelen u in het winkelmandje wilt doen.
  • Als u op de knop “In winkelwagen” klikt komt u gelijk in uw winkelwagen. Daar kunt u als u nog andere artikelen wilt op de knop “Ga verder met winkelen” drukken om andere producten toe te voegen. Dit kunt net zo vaak doen als u wilt. Alle producten blijven in uw winkelmandje tot u de site verlaat of afgerekend hebt.
  • Heeft u zich bedacht? Klik dan op het prullenbak voor het product om een product te verwijderen.
  • Klaar met winkelen? Klik dan op “Kostenopgave tonen”. U dient wel het juiste land op te geven. Afhankelijk van uw orderbedrag ziet u dan wat voor uw bestelling de verzendkosten zullen zijn.
  • Vink de Verzendkosten aan en klik op “Totaal bijwerken”.
  • Nu ziet u rechts het totaalbedrag. Klik nu op “Ga door naar afrekenen”.

2. Registreren of inloggen

  • Bent u een nieuwe klant? Klik dan links op “Eenmalige aankoop” of “Bewaar mijn gegevens voor een volgende keer”. Vul uw gegevens in. Deze hebben wij nodig om uw bestelling af te kunnen ronden en te kunnen verzenden.
  • Bent u al een vaste klant? Vul dan rechts uw gebruikersnaam en wachtwoord in om in te loggen.

3. Voer uw adresgegevens in

  • In het scherm Verzendadres kunt u uw factuurgegevens en adresgegevens invullen of wijzigen. Deze informatie gebruiken wij voor het verzenden van uw bestelling. Velden met een sterretje (*) zijn verplicht om in te vullen.
  • Klaar met uw gegevens invoeren? Klik dan op Volgende.

4. Kies uw Verzendmethode

  • Op dit moment verzenden wij standaard met POSTNL Pakketpost.
  • Tijdens deze stap worden de verzendkosten getoond. Druk op “Ga verder”.

5. Kies uw betaalmethode

  • Hier kunt u uw betaalmethode opgeven. Wij adviseren nadrukkelijk om van IDeal gebruik te maken indien u een Nederlands adres heeft en natuurlijk een Nederlandse bankrekening. Hiermee voorkomt u vertraging in de verzending van uw bestelling.
    Met IDeal betaald u veilig in uw eigen bankomgeving en het bedrag wordt op dat moment ook direct bijgeschreven op onze bankrekening. Hierdoor kunnen wij ook gelijk uw pakket verzendklaar maken en aanbieden bij POSTNL. U kunt op werkdagen tot 15:30 bestellen!
    U ontvangt uw bestelling dan de volgende dag.
  • Bestellingen uit het buitenland dienen altijd via een bankoverschrijving voldaan te worden.
    Indien er via een bankoverschrijving betaald is zal de levertijd van deze pakketten tussen 3-5 werkdagen liggen.
  • Wij verzenden uw pakket pas nádat het verschuldigde bedrag bij ons op de rekening is bijgeschreven.

6. Bevestig uw bestelling
In deze stap krijgt u een overzicht van uw bestelgegevens.

  • Klopt alles? Dan kunt u de bestelling afronden door op de knop “Plaats bestelling” te klikken.
  • Iets vergeten? Klik dan op “Ga terug naar uw winkelwagen” en pas uw bestelling aan.
  • Op het moment dat u uw bestelling geplaatst heeft wordt er automatisch een bevestigingsmail naar het door u opgegeven emailadres gestuurd.
    Helaas kan vanaf dat moment uw order niet meer aangepast worden!
    Controleer dus of u alles goed heeft ingevuld en de juiste producten heeft!

U kunt op elk moment tijdens het bestelproces in de kolom aan de rechterkant op de knop “Wijzigen” klikken om gegevens aan te passen. Uw winkelmandje en inhoud zullen gewoon bewaard blijven.Betalingen, Prijzen & Acties

U kunt bij Herbal Outlet op 2 manieren betalen: Met iDeal en via Bankoverschrijving.

Veilig betalen
De transacties die worden verricht op Herbal Outlet, worden beveiligd door het betaalsysteem TargetPay (www.targetpay.nl). Alle informatie die wordt uitgewisseld voor de uitvoering van de betaling, wordt gecodeerd via het SSL-protocol. Deze gegevens kunnen niet worden opgespoord, onderschept of gebruikt door derden. Ze worden ook niet bewaard in onze computersystemen

Betalen met iDEAL
Bij het afrekenen van de bestelling kunt u aangeven dat u met iDEAL wilt betalen. Vink dan de iDEAL-betaalkeuze aan en Plaats bestelling.
Bij de volgende stap kunt u uw bank selecteren. Vervolgens wordt u doorgeleid naar de site van uw eigen bank waar de betaalopdracht voor u klaar staat. U wordt door uw bank gevraagd een aantal gegevens in te vullen en u autoriseert de betaling.
Het bedrag wordt direct van uw betaalrekening afgeschreven en wij worden geïnformeerd dat uw bestelling is betaald.

iDEAL biedt u een aantal voordelen ten opzichte van andere betaalmethoden:

  • iDeal is net zo vertrouwd, veilig en gemakkelijk als internetbankieren
  • iDeal wordt ondersteund door de grote Nederlandse banken
  • Toegang tot internetbankieren van een van de deelnemende banken is voldoende om gebruik te kunnen maken van iDEAL
  • Controle en overzicht op de betaling
  • Betaling is direct bij ons binnen waardoor uw pakket ook direct verzonden kan worden.

iDEAL is ontwikkeld door ABN AMRO, ING Bank, Postbank en RabobankBetalen per bank
Prijzen & Acties
Alle prijzen op de website zijn incl. BTW. U betaald altijd de prijs die bij het product staat. De enige kosten die nog bij het eindtotaal komen zijn de eventuele verzendkosten.
Bij tussentijdse prijswijzigingen of verhogingen zullen wij dit eerst vermelden via de Nieuwsbrief.
Herbal Outlet zal regelmatig Nieuwsbrieven versturen met leuke en/of scherpe Acties.
Deze Acties hebben altijd een beperkte geldigheid. Nadat de geldigheidsduur van de actie voorbij is kunt u hier geen gebruik meer van maken.

Bekijken van Bestellingen

U kunt in uw eigen account al uw bestellingen bekijken. Op de Home pagina kunt u rechtsboven inloggen op Mijn Herbal Outlet. Vul hier uw emailadres in en uw wachtwoord. U komt dan in uw eigen account.
Daar staan al uw bestellingen. U kunt dan eenvoudig een herhaalbestelling plaatsen door op Opnieuw bestellen te klikken. Dat scheelt u een hoop tijd aangezien u niet alle producten meer in de webshop hoeft op te zoeken.
Ook kunt u deze functie gebruiken als u dezelfde producten wilt hebben plus een aantal aanvullingen. U klikt op Opnieuw bestellen waarna u in het betaalscherm komt. Alle producten van de eerdere bestelling staan al in uw winkelmandje. Nu kunt u op Ga verder met winkelen klikken waarna u verder producten kunt toevoegen.

Wijzigen van uw account informatie

Voor het wijzigen van uw account informatie kunt u ook inloggen op Mijn Herbal Outlet. Hierdoor komt u in uw eigen Dashboard waarin u al uw eigen gegevens kunt aanpassen of wijzigen. Ook kunt u meerdere adressen toevoegen.
Dit is gemakkelijk om artikelen als kadootje naar iemand te versturen of een alternatief adres op te geven indien u niet thuis bent als de bestelling geleverd wordt.